Nelly.com ÆSJ!

I dag tror jeg jaggu er dagen da jeg hår fått nok av nelly.com ass!!!!!

Er faktisk drittoppgitt over hvor dumme de kan være i systemet sitt! Her er storien: Jeg lagde en ordre/kjøpte meg flere plagg i en GO på nelly.com (ikke unormalt) og fikk den i posten. Da var det en kjole som ikke passet og den var sykt liten i størrelsen!. Jeg gjorde det på den ol'fashioned way og skref for hånd på returlappen som fulgte med i forseldelsen at jeg ville ha et annet plagg istedet, en topp til samme prisen sendt tilbake til meg i retur.

I dag fikk jeg denne varen og Den viser seg å være feil den også! På lappen som sitter fast på den så står det at den er i størrelsen S/M, mens inni kragen så står det påsydd at den er i M/L!!! Og det stemmer ogswå for den er alt for stor til meg! Nå satt jeg selvfølgelig og tenkte at jeg skulle returnere denne t-skjorta igjen og erget meg selvrølgelig over at de ikke lenger har denne varen igjen på lager i nettbutikken og jeg skulle jo egentlig ha hatt den! men selv om dette er deres feil må jeg velge meg et nytt plagg aleikevell! Dette synes jeg er DØFT!

Men da jeg endelig fikk lakt dette til side i hodet mitt og skulle ordne med returen fant jeg ut at i posen som toppen hadde kommet i fulgte det ikke med ny returlapp! Kunn en vanlig følgeseddel... Det stod bakpå at jeg kunne gå inn på nett og printe ut en sånn vanlig returlapp på nelly.com men det var løgn!. Der måtte man fra nå av gå inn på mine sider og klikke på "skap" for å returnere, og ved å gjøre det krysset man jo av hele ordren! Dessuten så var den siste ordren som var oppført på meg ikke denne toppen, men den forrige forsendingen min med kjolen som var min første retur. Dette stemmer jo forsåvidt siden dette var den siste ordren som var registrert i nettbutikken, men det inne bæreer jo at jeg ikke for returnert den varen som nelly.com se3ndte til meg til gjengjeld for den første returen min. Dette var et synsykt dårlig system synes jeg. Hvis de ikke klarer å holde styring på det ene så burde de i såfall ha system på det andre, og hvis de gjør feil en gang så burde de jo kunne forsøke å få det riktig andre gangen!!!.

Det hele endte i et langt langt klagebrev på mail, siden jeg hadde allerede forsøkt i en evighet å finne et kontaktnummer på siden deres. Det går rett og slett ikke ann å ringe Nelly.com.

Her er mailen jeg sendte, spørsmålene listet er rimelig dumme og jeg mener de egentlig ikke burde vært nødvendige å stille:

Kjære nelly.

Her For en stund tilbake kjøpte jeg i en ordre på flere varer og en kjole som ikke passet i størelsen, jeg pakket den inn igjen, klistret på returlappen og oppførte på returlappen at jeg ville ha en ny og annen vare sendt tilbake til meg isteden. Dette gikk helt fint og i dag fikk jeg varen.

Det skulle være en union jack B tob, black i S/M.

Når jeg prøvde den viste det seg og også denne varen er feil, for på lappen som henger på kledningen står det S/M, mens inni i kragen står det påsydd M/L. Denne er feilmerket hos deres lager og jeg vil igjen forsøke å sende den tilbake til dere i retur. Desverre kan jeg ikke se at dere har denne varen inne lengre på lager og jeg må igjen velge meg et nytt plagg å få i retur istedet, mens jeg egentlig ville ha denne. I tillegg så følger det ikke med ny returlapp med i forsendingen. Istedet er det kunn en faktura/følgeseddel.

Siden dette plagget var et plagg som jeg ikke kjøpte eller registrerte via nettbutikken, men bare oppførte på den forrige returlappen så er ikke denne ordren registrert, kun den forrige med den første kjolen jeg returnerte på, og jeg kan jo ikke klikke på "skap" for å returnere den.

Vil gjerne ha svar snarest mulig på spørsmålene:
-Hvordan skal jeg returnere et plagg som jeg allerede har fått til gjengjeld for en annen retur?
-Hvordan skal jeg få printet ut eller skaffet meg en returlapp på noe som ikke ble kjøpt gjennom nettbutikken?
-Hvordan skal jeg få returnert bare et plagg på en ordre når jeg må klikke på "skap" for HELE ordren på mine sider? 

Håper på raskt svar da jeg nekter å akseptere å sitte igjen med enda et feilprodukt, og returtiden renner jo ut!

Ikke så fult så vennelig hilsen:

Åse.

Ingen kommentarer


URL feltet fungerer ikke som det skal, venligst skriv bloggadressen din i kommentarteksten så finner jeg deg!


Hei! Jeg er en jente som kommer fra Sarpsborg og blogger som oftest om livet mitt og det som faller meg inn. Trening, shopping og tegneserier er de tre største hobbyene mine så det er nok det jeg skriver mest om. HVis du liker bloggen min så legg meg til som venn!
   
Follow on Bloglovin



Cathrine Halvorsen
hits